Danes je dan varne rabe interneta. Iz dneva v dan več časa preživimo v tem vzporednem virtualnem svetu. Odrasli in otroci z nami. Veliko je pasti. Skritih zank, brezen, v katere se lahko ujamemo.
Za ovinkom slehernega klika se skrivajo privlačne ponudbe, ki obljubljajo srečnejše in bolj bleščeče življenje. Vplivneži se trudijo za sledilce, ponudniki izdelkov in storitev pa preko vplivnežev za mlade kupce, sveže potrošnike. Začaran krog privlačne ponudbe in neskončnih navideznih potreb. Otroci jih opazujejo in si želijo okusiti privlačnost njihove iluzorne popolnosti. Primerjajo se z nerealnimi podobami “popolnosti” ter se obenem sramujejo svoje “povprečne” resničnosti…
…o tem in še marsičem tudi na današnjem predavanju za starše na Osnovni šoli Mozirje.
Več kot 92% mladih je že kupilo kakšen izdelek, ki ga je promoviral njihov priljubljeni spletni idol
48% mladih se čuti bolj povezanih z vplivneži na spletu kot s prijatelji
86% mladih si želi postati spletni vplivnež
(…iz doc. filma Girl Gang/Švica/2022)