— za skupine in organizacije.

Predavanja in izobraževanja

Več o predavanjih

Komu so predavanja in izobraževanja namenjena?
Predavanja odpirajo več sklopov tematik:

Katere probleme in izzive vam s predavanji in izobraževanji pomagam reševati?

Ste eden od učiteljev, ki ima težave z vzpostavljanjem avtoritete v razredu? Se po opravljenem delovnem dnevu počutite izmozgane in izžete? Imate občutek, da se veliko preveč časa v razredu ukvarjate z disciplino?

Predavanje izvajam v okviru Modre akademije založbe Rokus-Klett:

 

Predavanje bo odprlo naslednje ključne teme:

  • kateri so vzroki in okoliščine, ki pripeljejo do aktiviranja konfliktnih odnosov
    in prekinjene komunikacije v razredu
  • kakšne so posledice negativnih odnosov za učitelja in učenca
  • pomen učiteljeve pozitivne samopodobe in sočutne prisotnosti v konfliktu
  • pomen razvijanja neprizadete drže in distance v konfliktih
  • pomen (samo)obvladovanja in samorefleksije ob vzniku močnih čustvenih stanj

Udeleženci bodo na praktičnih primerih spoznali:

  • kako pri sebi in učencih prepoznati vzroke in okoliščine, ki pripeljejo do konfliktnih odnosov in prekinjene komunikacije, ter se jim izogniti
  • kako vzpostaviti samozavestno in neprizadeto držo v konfliktni situaciji z učencem
  • kako ozaveščati lastne strahove, »trigerje« in nerešene bolečine, ki hromijo komunikacijo ter vplivajo na razvoj in potek konfliktnih odnosov v razredu
  • preproste praktične vaje (seznanitev z metodo Body2Brain®ccm)* za učitelje in učence, ki so uporabne v stresnih konfliktnih situacijah ter pri negotovosti in bojazni

*Body2Brain®ccm je metoda, ki jo je razvila Claudia Croos-Müller, dr. med., specialistka za nevrologijo, živčne bolezni in psihoterapijo (www.croos-mueller.de). Preproste vaje nam pomagajo obvladovati vsakdanje življenje ter učinkujejo kot preventivni ukrep v smislu psihohigiene in skrbi zase, ki naj bi ju na ta ali oni način ponotranjil vsakdo.

 

Se tudi na vaši šoli srečujete z:

 

  • negativno telesno samopodobo učencev,
  • kritikami in žaljivkami na račun telesnega videza,
  • motnjami hranjenja ali
  • vsesplošno prekomerno obremenjenostjo učenk in učencev s telesnim videzom?

Na predavanjih ali delavnicah, ki jih izvajam  za pedagoške delavce, učence ali njihove starše, bomo odgovarjali na sledeča ključna vprašanja in dileme:

 

  • kako zmanjšati oz. omiliti negativen vpliv medijev na telesno samopodobo otrok in mladostnikov
  • na kaj moramo biti pozorni pri razvijanju otrokove pozitivne telesne samopodobe
  • kako reagirati, kadar se otrok sooča z bolečimi komentarji vrstnikov na račun telesnega videza
  • kako resnično sprejeti in ljubiti otroke takšne kot so brez, da bi jih želeli spremeniti
  • ozaveščanje dejavnikov, ki spodbujajo nezadovoljstvo s telesnim videzom in vodijo v pojav negativne (telesne) samopodobe in motenj hranjenja pri otrocih in mladostnikih

 

Izobraževanje naslavlja problematiko samopodobe in kvalitete odnosov znotraj poslovnega sveta.

 

Se tudi vi v poslu pogosto počutite:

  • nesamozavestni
  • premalo kompetentni
  • na sestankih neslišani/nevideni
  • ne znate učinkovito reči »ne«
  • ne znate in ne zmorete postavljati jasnih mej
  • ste hitro predmet manipulacij
  • imate občutek, da vas sodelavci obrekujejo
  • težko navežete stike in komunikacijo
  • imate težave z javnim nastopanjem

Predavanje bo odprlo in odgovarjalo na naslednje ključne teme:

  • Zakaj je pomembno, da se v svoji koži počutimo dobro in zadovoljno tudi na delovnem mestu?
  • Kako nizka samopodoba, nezadovoljstvo samih s sabo, kroničen občutek manjvrednosti, nesposobnost spopadanja z morebitnimi očitki in kritikami ter
    nezdravo primerjanje z ideali, vpliva na našo delovno uspešnost?
  • Kako izboljšati svojo samopodobo in biti bolj samozavestni ter graditi kvalitetne poslovne odnose?
  • Praktične vaje za samozavestnejši nastop, bolj ozaveščeno medosebno komunikacijo in manj stresno poslovno pot!

Predavanja/delavnice temeljijo na konkretnih izsledkih znanstvenih raziskav ter aktualnih statistikah s področja pomena samopodobe in samospoštovanja na poslovnem parketu.

Vključujejo praktične načine opolnomočenja pozitivne (telesne) samopodobe, pomena neverbalne komunikacije, drže telesa, samozavesti vs. kompetence ter seznanitev z metodo Body2Brain®ccm *.

 

* Body2Brain®ccm je metoda, ki jo je razvila Claudia Croos-Müller, dr. med., specialistka za nevrologijo, živčne bolezni in psihoterapijo (www.croos-mueller.de). Preproste vaje nam pomagajo obvladovati vsakdanje življenje ter učinkujejo kot preventivni ukrep v smislu psihohigiene in skrbi zase, ki naj bi ju na ta ali oni način ponotranjil vsakdo.

 

Posameznik običajno na delovnem mestu preživi velik del svojega življenja, zato le-to pomembno vpliva na njegovo zdravje in počutje. Če zaposleni doživljajo pozitiven občutek koristnosti in potrditve pri delu, podpore sodelavcev, imajo možnost izražanja svoje kreativnosti pri delu, potem je delovno mesto pomemben varovalni dejavnik dobrega duševnega zdravja. Delovno mesto pa ima lahko tudi negativen vpliv na počutje posameznika.

Dostikrat se šele, ko imamo težave ali zbolimo, zavemo, kako pomembno je duševno zdravje. A duševno zdravje ni le odsotnost težav ali bolezni, ampak je duševno zdrav tisti posameznik, ki se dobro počuti, uspešno sooča z različnimi izzivi in zahtevami v vsakdanjem življenju, uresničuje svoje potenciale in prispeva k okolju, v katerem živi in dela.

Predavanje se osredotoča na strategije, kako si posameznik lahko pomaga ohranjati in izboljšati dobro duševno zdravje na delovnem mestu. Namen predavanja je prepoznati dejavnike, ki negativno vplivajo na naše duševno zdravje in  poiskati najbolj učinkovite načine, kako se s stresom na delovnem mestu in nasploh v življenju, čim bolj učinkovito soočati.

 

Predavanje je namenjeno razreševanju naslednjih ključnih vprašanj:

  • kdaj je moje duševno zdravje v dobri kondiciji in kaj ga rahlja in uničuje
  • kako stres vpliva na naše psiho-fizično zdravje in delovno produktivnost
  • kako se na delovnem mestu soočiti s stresnimi okoliščinami, situacijami in ljudmi
  • kako zmanjšati stresne okoliščine v privatnem življenju
  • kako nizka samopodoba in slabo samospoštovanje potencira negativne vplive stresnih okoliščin in dejavnikov
  • kako preprečiti pojav izgorelosti
  • kako si planirati kvaliteten spanec in počitek
  • kako si planirati dan, delovni teden
  • kako učinkovito vpeljati rekreacijo in redno gibanje v svoj (delovni) vsakdan
  • praktične vaje, tehnike in namigi za hitro pomoč v stresnih situacijah in pri krepitvi duševnega zdravja

 

Mnenja strank

5/5
Dr. Lucija Čevnik je pri nas v Juhuhulica - mestna igralnica gostovala dvakrat, in sicer s predavanjem za starše o otrocih in mladostnikih ter njihovi samopodobi. Obakrat je prepričala s svojo strokovnostjo, znanjem ter drugačnim pogledom na odraščajočo generacijo, ki potrebuje prav to kar gospa Lucija Čevnik tudi sicer je - sočutna in umirjenega sogovornica, ki v mladih prepozna njihovo bogato vrednost in kako jih pozitivnimi zgledi popeljati do boljšega razumevanja sebe in sveta.
Manca Čampa Pavlin
5/5
Imela sem enkratno priložnost sodelovanja z Lucijo, ki je več kot očitno strokovnjakinja na svojem področju, resnično topla oseba, vedno pripravljena pomagati in prisluhniti. Sama sem posredno postala bolj (samo) zavestna in ponosna na svojo ženskost, in več kot podpiram vsako, ki se bori za to, da vsaka od nas postane najboljša verzija sebe in najde svojo vrednost. Lucija, še enkrat hvala, za vse priložnosti, za pripravljenost sodelovanja, čeprav na drugačnem področju, a sva se hkrati zelo dobro ujele in našle tam nekje vmes.
Jerneja Tovšak
Scroll to Top